1 dag voor vertrek....... - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lonie Moller-Heijnen - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek....... - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lonie Moller-Heijnen - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek.......

Door: Lonie

Blijf op de hoogte en volg Lonie

13 Juli 2012 | Nederland, Assendelft

Ik durf het bijna niet te zeggen.... maar euhhhh we gaan weer naar Florida!!!
Vooral de mannen hadden best heel veel zin om nog een keer heen te gaan, we waren vorig jaar nog maar net terug of ze hadden het er al weer over om nog een keer heen te gaan. En ach deze vrouw vind het ook niet erg... het blijft zo'n heerlijk vakantieland!
Morgenochtend vroeg vertrekken we al en we hebben er superveelzinin!
Zo maar eens de korte broeken, t-shirts, sandalen en zonnebrandcreme in de koffer gooien (meer hebben we niet nodig) en vanavond vroeg naar bed om morgen om half 5 op te staan, wordt een lange dag.
Leuk als jullie - weer - meereizen, als je er geen zin in hebt geef me dan even een seintje, haal ik je uit de verzendlijst.

Groetjes, XXX Lonie

• 13 Juli 2012 - 15:21

Esther:

kom maar door met de verhalen!! Geniet lekker en stuur een klein beetje zon deze kant op? AUB!!!

Lieve groet, Esther H

• 13 Juli 2012 - 16:50

Joyce:

ik wens jullie een fijne vakantie toe en geniet er vooral van
    Liefs Joyce xxx

• 13 Juli 2012 - 18:36

Anita De Vos:

Ik wil graag mee op jullie vakantie hahaha. Heel veel plezier, geniet ervan en doe het zonnetje de groeten van me....

• 13 Juli 2012 - 19:29

Ruthie:

ben een beetje jaloers..... neen hoor lieverds geniet van jullie welverdiende reis.. ik ga jullie hier zeker volgen... en na de vakantie wil ik graag de foto's zien he...
    liefssss Ruth

• 13 Juli 2012 - 19:40

Ilse:

Jullie gaan weer!!!! Geweldig toch, heerlijk genieten een super goede/fijne vakantie voor jullie 3tjes! xxx

• 13 Juli 2012 - 20:03

Inge:

SUPER!! Fijne vakantie !!!

• 13 Juli 2012 - 21:33

Ineke:

Have fun! ,xxx

• 13 Juli 2012 - 21:33

Ineke:

Have fun! ,xxx

• 14 Juli 2012 - 07:53

SylviaO:

Fije vcantie en geniet eran!!

• 14 Juli 2012 - 16:42

Esther Hartog:

Goed aangekomen? Wat staat er op het programma de komende dagen?