Tis bijna zover - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lonie Moller-Heijnen - WaarBenJij.nu Tis bijna zover - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Lonie Moller-Heijnen - WaarBenJij.nu

Tis bijna zover

Door: Lonie

Blijf op de hoogte en volg Lonie

15 Oktober 2009 | Nederland, Assendelft

Na een spannende week met 2 zieke mannen, vertrekken we dan morgenochtend richting Curacao!
We hebben d'r zin in!!!!
Of het mij gaat lukken om daar dit web-log bij te kunnen houden weet ik nog niet, maar dat merken jullie wel.
De koffers staan klaar, de wekker is gezet (nou ja, bijna), straks nog even lekker onderuitgezakt op de bank Expeditie Robinson kijken, Han en Niels nog even volproppen met pillen en hoestdrank.

Curacao here we come!!!!

• 15 Oktober 2009 - 18:35

Ilse:

Yuhuuuwwww mag ik nog mee??
    Super veel plz en GENIETEN!!

Liefs x Ilse.

• 15 Oktober 2009 - 19:59

Joke:

Hallo vakantiegangers....ontzettend goede vakantie gewenst. Lekker wat energie opdoen. Enne de mannen beterschap!!!
    heel veel plezier enne veel zon!!!

• 15 Oktober 2009 - 20:08

Remco:

Heel veel plezier !!!

De overkant

• 16 Oktober 2009 - 06:07

Rity:

Nou een beetje jaloers zeker. Ga er lekker van genieten, mooi weer, veel strandjes en lekker zwemmen.
    Wij reizen vanavond af richting Benidorm voor een weekje.
    Fijne vakantie
    liefs
    Rity

• 16 Oktober 2009 - 06:34

Debby:

Zo hè! Heb me gelijk aangemeld voor follow-ups hihi. Zo kan ik stiekum tóch mee reizen. Want ik zie me zelf niet opgevouwen in een koffer in het ruim zitten ;-))

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en bevallen de bedden. Beterschap voor die twee, de zon zal ze hopelijk goed doen!

groetjes en keep us posted!!

• 16 Oktober 2009 - 09:04

Silvia:

Veel plezier! En lekker genieten in de zon, dan doe ik dat ook in Lanzarote :).

Liefs..Silvia

• 17 Oktober 2009 - 16:06

Tamar:

Met dat mooie weer zijn die 2 mannen snel beter. Geniet ervan.

Liefs Tamar